HTML

F1

reklám

Címkék

Friss topikok

  • NORBI2008: Evvel kapcsolatban lenne egy olyan kérdésem, hogy a Tesztpilótákat nem tudnád valahogy feltenni? E... (2009.03.08. 15:53) A 2009-es F1 nevezési lista:

Linkblog

Buttont hívták, Barrichello hallgatott

2009.03.10. 08:31 vladimir cosma

A Honda kivonulása után Jenson Button állítólag más csapattól is ajánlatot kapott a folytatásra, de inkább maradt, míg a veterán Barrichello a hallgatást tartotta a legjobb stratégiának télen.

Bár Jenson Button a tél folyamán más csapattól is ajánlatot kapott, az angol végül mégis a mostanra Brawn GP néven újjáéledt csapatnál maradt - még úgy is, hogy fizetése több mint feléről le kellett mondania.

Button szóvivője a brit The Independentnek azt állította, hogy a 29 éves versenyző "elvileg" máshova is szerződhetett volna, de nem akart.

"Miután annyit küzdött érte, hogy a Hondához szerződtessék Ross Brawnt, és olyan keményen dolgoztak 2008-ban, szolidáris maradt, és bizonyította, hogy hisz a csapatban. Elvileg lettek volna jobb lehetőségeink is, de (Button) azt mondta, hogy nem csak a pénz számít" - mondta a versenyző szóvivője.

Button csapattársa, minden idők legtapasztaltabb Forma-1-es pilótája, Rubens Barrichello helyzete nem volt ilyen rózsás, a tavalyi idény végén úgy tűnt, hogy a veterán végleg búcsúzhat az F1-től. A brazil ennek ellenére hitt a folytatásban, de jobbnak látta, ha nem kiabál el semmit.

"Az elmúlt négy hónapban inkább csendben maradtam. Az emberek azt beszélték, hogy nekem már végem, és senkinek sem kellek. Én azonban megőriztem a hitemet, keményen edzettem, és csakis a csapat tagjaival beszéltem. Amikor a (tavalyi) Brazil Nagydíjon azt állítottam, hogy nem az volt az utolsó futamom, még én sem lehettem biztos benne, de valami azt súgta, hogy így lesz. Sokféle pletykát hallottam, de ezektől csak erősebb lettem" - írta honlapján Barrichello, aki 2009-ben negyedik idényét kezdi majd a brackleyi csapatnál.

Barrichello acusa a las luces de boxes de ser casi invisibles by Sergio L.R..

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://formaegy.blog.hu/api/trackback/id/tr100992982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása